Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин-
dc.date.accessioned2017-12-26T18:50:12Z-
dc.date.available2017-12-26T18:50:12Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.isbn966-654-126-2-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32297-
dc.descriptionНаука молода. – 2004. – Вип. 2. – С. 163–166.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто питання практики соціального управління у діяльності торговельних підприємств. Обґрунтовано концептуальний підхід щодо формування комплексу методів соціального управління: економічних, організаційно-розпорядчих, правових та соціально-психологічних. Визначено функції служби соціального розвитку в умовах ринкової економіки.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічна думкаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільська академія народного господарстваuk_UA
dc.subjectСоціальне управління, служба соціального розвитку, соціальна політика, соціальна робота.uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ В ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityУправлінняuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belyavskiy_stattya.pdfСОЦІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ В ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ126.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.