Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-29T14:49:23Z-
dc.date.available2017-11-29T14:49:23Z-
dc.date.issued2016-09-16-
dc.identifier.citationПідписано. до друку 25.08.2016. Формат 60х84/16. Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Ум. друк. арк.24,35. Тираж 300 прим.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-2361-93-3-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31342-
dc.descriptionЕкономіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : матеріали V ювілейна міжнар. наук.-практ. конф. – О. : Атлант, 2016. – С. 24-25.uk_UA
dc.description.abstractУ зв’язку з євроінтеграційними процесами в Україні операційна діяльність підприємства розглядається, як комплекс заходів щодо узгодження його виробничо-збутової діяльності з вимогами світових ринків. Для вітчизняних підприємств існує нагальна необхідність у прогнозуванні розвитку економічних зв’язків, аналізі операційної діяльності, дослідженні зарубіжних ринків та прийнятті оперативних управлінських рішень для підвищення власної конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.sponsorshipОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТuk_UA
dc.subjectБенчмаркінг, види бенчмаркінгу, конкурентоспроможність підприємства.uk_UA
dc.titleБЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявський тези.pdfБЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА194.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.