Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-28T17:32:24Z-
dc.date.available2017-11-28T17:32:24Z-
dc.date.issued2007-05-17-
dc.identifier.citationПідписано до друку 28.04.07. Формат 60x84/16. Папір письм. Ризографія. Ум. друк. арк. 17,6. Ум. фарбо-відб. 18,08. Обл.-вид. арк. 18,94. Тираж 115 прим. Замовлення № 439.uk_UA
dc.identifier.isbn966-629-283-1-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31210-
dc.descriptionПроблеми та перспективи розвитку підприємництва в Україні : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. / Відп. ред. А.А. Мазаракі – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. – С. 26–28.uk_UA
dc.description.abstractТермін “мотивація” використовується в соціальному управлінні у подвійному розумінні: як визначальний в системі факторів, що детермінують поведінку (потреби, мотиви, цілі, прагнення, наміри тощо), і як характеристика процесу мотивування, що стимулює і підтримує активність поведінки на певному рівні.uk_UA
dc.description.sponsorshipКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЗамовлення № 439.;-
dc.subjectМотивація, соціальне мотивування, мотив, стимул, матеріальні та нематеріальні стимули.uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНЕ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityПідприємництвоuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявський_тези.pdfСОЦІАЛЬНЕ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА78.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.