Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-10T14:35:18Z-
dc.date.available2017-11-10T14:35:18Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.issn1727-9313-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30996-
dc.description.abstractВ статті розроблено методику оцінювання ефективності соціальної діяльності торговельних підприємств, що дозволяє порівняти складові узагальнюючої системи показників оцінювання ефективності соціальної діяльності торговельних підприємств й оцінити отримані результати, а також дає можливість перейти до проектування моделі ефективної діяльності торговельних підприємств.uk_UA
dc.description.sponsorshipВісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2006. – № 3. – С. 39–45.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectЕфективнІстЬ, ефективність соціальної діяльності, результативності діяльності, індекс ефективності соціальної діяльності.uk_UA
dc.titleОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПідприємництвоuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilyavskiy_KNTEU.pdfОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ466.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.