Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/30632
Title: FOREIGN SCIENTISTS’ THEORETICAL APPROACHES TO THE USE OF SOCIAL NETWORKS AS EDUCATIONAL STRATEGIES ABSTRACT
Authors: Пазюра, Наталія Валентинівна
Keywords: соціальні мережі, навчання іноземної мови, комунікативні навички, теоретична основа, мотивація студентів, ІКТ, освіта
Issue Date: 2017
Citation: Comparative professional pedagogy (2017), Volume 7, Issue 2: Scientific journal [Chief.ed. N.M. Bidyuk]. Kyiv-Khmelnytsky : KhNU. -13-20 P.
Abstract: Сучасні тенденції у розвитку інформаційних та комунікаційних технологій змінили багато аспектів у навчальному процесі: від ролі учасників в ньому до форм та методів навчання. Поява соціальних онлайн груп є важливою подією у галузі комунікації, адже в сучасному суспільстві вони використовуються студентами та вчителями не лише для спілкування, а й для досягнення певної навчальної мети. Соціальні онлайн мережі можуть бути використані вчителями іноземної мови для розвитку комунікативної діяльності студентів, для практичного використання мови, що вивчається. У цьому контексті важливо проаналізувати різні теорії, що є в основі вивчення впливу соціальних мереж на різні аспекти діяльності людини, і освіти
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/30632
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пазюра Н.В._Хмельницький 1.docстаття78.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.