Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолухін, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorЗарубінська, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2017-09-05T08:32:15Z-
dc.date.available2017-09-05T08:32:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ статі доведено, що більшість проблем, які виникають у вищих навчальних закладах та їх структурних підрозділах, зумовлена не лище існуючими об’єктивними причинами, а значною мірою – ефективністю функціонування відомого у менеджменті так званого «трикутника успіху». Складовими цього стратегічно спрямованого трикутника є керівник, програма дій та колектив ,який разом із керівником виконує зазначену програму. Виходячи із ключової ролі керівника як лідера в успішному функціонуванні будь-якого підприємства , організації чи установи , досліджено, яким має бути керівник вищого навчального закладу як особистість, якими компетентностями та особистісно-психологічними особливостями він повинен володіти, які здібності та схильності повинен мати для успішної професійної діяльності.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30266-
dc.description.abstractУ статі доведено, що більшість проблем, які виникають у вищих навчальних закладах та їх структурних підрозділах, зумовлена не лище існуючими об’єктивними причинами, а значною мірою – ефективністю функціонування відомого у менеджменті так званого «трикутника успіху». Складовими цього стратегічно спрямованого трикутника є керівник, програма дій та колектив ,який разом із керівником виконує зазначену програму. Виходячи із ключової ролі керівника як лідера в успішному функціонуванні будь-якого підприємства , організації чи установи , досліджено, яким має бути керівник вищого навчального закладу як особистість, якими компетентностями та особистісно-психологічними особливостями він повинен володіти, які здібності та схильності повинен мати для успішної професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут вищої освіти НАПН України. 2015 р.uk_UA
dc.subjectвища освіта, вищий навчальний заклад, трикутник успіху, керівник, лідер, компетентність, особистісно-психологічні особливості, харизма.uk_UA
dc.titleОсобистісно-психологічні особливості й професійна успішність керівника вищого навчального закладу.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полухін_Стаття_2015.PDFСтаття8.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.