Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСабітова, Алла Павлівна-
dc.contributor.authorЖелуденко, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-07-10T07:16:18Z-
dc.date.available2017-07-10T07:16:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985-
dc.publisherІнтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2016. – С 146-150uk_UA
dc.subjectслоган, реклама, концептосфера, ілокуція, перлокуціяuk_UA
dc.titleЛІНГВІСТИЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ (на матеріалі німецької мови)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Переклад_рекламних_слоганiв.docx33.33 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.