Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2017-06-30T05:53:41Z-
dc.date.available2017-06-30T05:53:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29924-
dc.description.abstractThe paper investigates contextual approach as one of methodological concepts in formation of professional competence of future translators and interpreters. Specific features of the application of contextual approach in the professional speech training of the above-mentioned specialists are determined.uk_UA
dc.description.abstractВ статье контекстный подход рассматривается как один из методологических концептов формирования профессиональной компетентности будущих переводчиков. Определяется специфика примененияuk_UA
dc.publisherКонтекстний підхід як методологічний концепт професійно-мовленнєвої підготовки авіаційних операторів // Вища освіта України. – 2010. – Дод. 4. – Т. V (23). – Темат. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 459–468.uk_UA
dc.subjectfuture translators and interpreters, training, contextual approach, professional context, active and interactive methods of training.uk_UA
dc.subjectудущие переводчики, обучение, контекстный подход, профессиональный контекст, активные и интерактивные методы обучения.uk_UA
dc.titleCONTEXT APPROACH TO FUTURE TRANSLATORS AND INTERPRETERS TRAININGuk_UA
dc.title.alternativeКОНТЕКСТНЫЙ ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ БУДУЩИХ ПЕРЕВОДЧИКОВuk_UA
dc.subject.udc378.147.016:81’25-
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovtun_text.doc92 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.