Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоздратенко, Дмитро-
dc.date.accessioned2017-06-20T12:23:45Z-
dc.date.available2017-06-20T12:23:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29561-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнародна науково-практична конференція, 13 квітня 2016 року: тези доп. – К., 2016.– С.136–138.uk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФРАНЧАЙЗИНГОВОГО БІЗНЕСУ В КРАЇНАХ АЗІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_конференція_ІМВ_Ноздратенко_Д..PDF221.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.