Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТащенко, Анна Юріївна-
dc.contributor.authorПапуша, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-06-13T14:57:54Z-
dc.date.available2017-06-13T14:57:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29320-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectспоживачі, поведінка споживачів, типізація споживачів, моделювання розвитку ринків, маркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМетодичні особливості узагальнення результатів маркетингових досліджень поведінки споживачівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools