Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТащенко, Анна Юріївна-
dc.contributor.authorПапуша, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-06-13T14:49:05Z-
dc.date.available2017-06-13T14:49:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29319-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectспоживання, бренд, архітектура бренду, маркетинг, парасолькова стратегія, приватна маркаuk_UA
dc.titleАктуальні аспекти розвитку брендів у стратегіях маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ БРЕНДІВ_Папуша ІД, Тащенко АЮ_2009.docТези доповіді36 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools