Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Євгеній Юрійович-
dc.date.accessioned2017-06-10T19:39:53Z-
dc.date.available2017-06-10T19:39:53Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему використання підсвідомих процесів у навчанні іноземної мови. Проаналізовано можливості мимовільної уваги та мимовільного запам’ятовування з точки зору інтенсифікації начального процесу. Окреслено шляхи створення оптимального образу об’єкту для активізації мнемічної функції та забезпечення механізму імпринтингу. Проілюстровано прийоми розв’язання зазначеної проблеми практичною розробкою з навчання лексико-граматичного аспекту французької мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїна і світ: перспективи та стратегії розвитку: електронний збірник наукових праць. – № 1. – Випуск 4. [Електронний ресурс] – К.: ННІМВ НАУuk_UA
dc.subjectСвідоме та несвідоме, навчання іноземної мови, мимовільна увага, мимовільне запам’ятовування, образ об’єкту діяльності, імпринтинг, мотивація.uk_UA
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ ПІДСВІДОМИХ ПРОЦЕСІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityНавчання іноземних мовuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
imprinting.doc122.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.