Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХалмурадов, Батир Данатарович-
dc.contributor.authorЗанько, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorЛук'яненко, С.О.-
dc.date.accessioned2017-06-01T12:59:29Z-
dc.date.available2017-06-01T12:59:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28778-
dc.description.abstractУ роботі висвітлюються питання зниження технічних причин виробничого ризику при використанні пар тертя у прецензійних механізмах силових агрегатів транспортних засобів. Запропонована методика безрозбірного відновлення за допомогою постійного магніту дозволяє стабілізувати, в умовах часу зміни стомлюючої міцності матеріалу, та покращити показники виробничого ризику при експлуатації прецензійних механізмів силових агрегатів транспортних засобів. Табл. 1, список літ. – 8 назв.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний науково-дослідний інститут промислової безпеки та охорони праціuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми охорони праці в України;Випуск 31-
dc.titleВиробничий ризик при використанні пар тертя у прецизійних механізмах силових агрегатів транспортних засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc331.45=614.839;546.49;627.413;6220.09-
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри цивільної та промислової безпеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИРОБНИЧИЙ РИЗИК ПРИ ВИКОРИСТАННІ .pdf„Основна стаття“ 228.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.