Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипченко, Олександра В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2017-04-26T10:46:35Z-
dc.date.available2017-04-26T10:46:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26899-
dc.description.abstractЗабезпечення безпеки руху транспортних засобів здійснюється завдяки достатньому зчепленню колеса автомобіля з асфальтобетонним покриттям, що оцінюється такими факторами: - вимірюванням коефіцієнту зчеплення; - визначенням структури показників, що обумовлюють геометричні характеристики шорсткості асфальтобетону в покритті. Коефіцієнт зчеплення надає кількісну характеристику процесу взаємодії колеса автомобіля з поверхнею покриття. Величина коефіцієнту зчеплення впливає не тільки на швидкість, окремих автомобілів чи транспортного потоку, але й на дистанцію між автомобілями у транспортному потоці. Однак за величиною коефіцієнту зчеплення не можливо виявити причини зниження зчіпних властивостей асфальтобетонного покриття в процесі експлуатації, тому що це в більшості випадків це пов’язано з шорсткістю поверхні. Покращення зчіпних (фрикційних) властивостей це один із найбільш ефективних заходів підвищення безпеки руху автомобілів, завдяки чому можна попереджувати утворення місць концентрації дорожньо-транспортних пригод (ДТП) або знижувати ймовірність їх виникнення. Існуючі способи підвищення зчіпних властивостей і шорсткості асфальтобетонного покриття базуються на використанні сумішей кам’яних матеріалів з бітумом або улаштуванні шару щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Це не завжди забезпечує нормативні значення коефіцієнту зчеплення вже після першого року експлуатації відремонтованого покриття. Таким чином, актуальним є удосконалення способу підвищення шорсткості існуючого асфальтобетонного покриття улаштуванням шару із шорсткої цементної суміші, розробка складу і технології нанесення шорсткого цементного шару, випробування в натурних умовах експлуатації і розробки рекомендацій щодо подальшого впровадження на дорогах України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectшорсткістьuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт зчепленняuk_UA
dc.subjectкам'яний матеріалuk_UA
dc.subjectбазальтова фібраuk_UA
dc.subjectцементне покриттяuk_UA
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЗЧІПНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.speciality05.22.11 - автомобільні шляхи та аеродромиuk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИС.pdfдисертація18.35 MBAdobe PDFView/Open
АВТОРЕФЕРАТ.pdfавтореферат дисертації6.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.