Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711
Title: Основні аспекти аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
Other Titles: Основные аспекты анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
Key aspects of the analysis of marketing potential aviation companies
Authors: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Keywords: маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potential
Issue Date: 24-Oct-2012
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Василенко В.А. Проблеми системного підходу в економіці / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2012. – Вип. 42. – С. 38-41
Abstract: В статті розглянуто фактори, які формують маркетинговий потенціал авіаційних підприємств. Досліджено підходи до визначення аналізу маркетингового потенціалу авіаційних підприємств
В статье рассмотрены факторы, формирующие маркетинговый потенциал авиационных предприятий. Исследованы подходы к определению анализа маркетингового потенциала авиационных предприятий
The paper considers the factors that shape the marketing potential of aviation companies. Researched approaches to the analysis of marketing potential aviation companies
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26711
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_ОСНОВНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ АВІАЦІЙНИХ.pdfОсновна стаття376.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.