Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/26709
Title: Особливості використання концепції маркетингу на українських авіаційних підприємствах
Other Titles: Особенности использования концепции маркетинга на украинском авиационных предприятиях
Features of the marketing concept in Ukrainian aviation business
Authors: Василенко, Віталій Андрійович
Василенко, Виталий Андреевич
Vasylenko, Vitalii
Криворучко, Ольга Вікторівна
Криворучко, Ольга Викторовна
Krivoruchko, Olga
Keywords: авіаційна галузь
авиационная отрасль
aircraft industry
Issue Date: 2-Mar-2013
Publisher: Вид. Центр ХНУ, м. Гоа, Індія
Citation: Василенко В.А. Наука і освіта / В.А. Василенко // Зб. наук. праць. – IV міжнар. наук.-метод. конф., 23 лютого - 2 березня 2013 р. – Гоа, Індія, 2013. – С. 109-112.
Abstract: Пристосування виробництва до нових ринкових умов потребує формулювання нової концепції бізнесу, покликаної оптимальним чином відрегулювати механізм ринкових відносин. Відповідно до концепції маркетингу вся система бізнесу повинна бути орієнтована на ринок або споживача
Приспособление производства к новым рыночным условиям требует формулирования новой концепции бизнеса, призванной оптимальным образом отрегулировать механизм рыночных отношений. В соответствии с концепцией маркетинга вся система бизнеса должна быть ориентирована на рынок или потребителя
The adaptation of production to new market conditions requires the formulation of a new business concept designed to optimally adjust the mechanism of market relations. In accordance with the marketing concept, the whole system of business should be market-oriented or consumer
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/26709
ISBN: 978-966-330-163-1
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інноваційних технологій професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття284.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.