Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2017-01-25T13:59:33Z-
dc.date.available2017-01-25T13:59:33Z-
dc.date.issued2016-09-15-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Повість Івана Франка «Перехресні стежки» в контексті сучасного уроку української літератури / О. Ю. Приходько // Рідна мова (Валч, Польща). – 2016. – № 25. – С. 26–30.uk_UA
dc.identifier.issn1644-7794-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24384-
dc.description.abstractУ дискурсі переформатування середньої освіти та концепції нової, профільної, школи у статті обґрунтовуються нові підходи до вивчення в 10-му класі повісті І.Франка «Перехресні стежки». У контексті європейських літературознавчих практик пропонується використання психоаналізу та феміністичної критики як ключових методів літературознавчого аналізу художнього твору на уроці, а також компаративного та інтермедіального аналізів, що сприятиме розвитку читацької та дослідницької компетентностей учнів з огляду на актуальні тенденції нових програм, які передбачають альтернативні учнівські інтерпретації художніх текстів на уроці літератури.uk_UA
dc.description.abstractВ дискурсе переформатирования среднего образования и формирования концепции новой, профильной школы в статье обосновываются инновационные подходы к изучению в 10-м классе повести И. Франко «Перехресні стежки». В контексте европейских литературоведческих практик предлагается использование психоанализа и феминистской критики как ключевых методов литературоведческого анализа художественного произведения на уроке, а также сравнительного и интермедиального анализов, что будет способствовать развитию читательской и исследовательской компетентности учащихся с учетом актуальных тенденций новых программ, предусматривающих альтернативные ученические интерпретации художественных текстов на уроке литературы.uk_UA
dc.description.abstractIn the discourse of the secondary education and the formation of the conception of the new school, the innovative practices have been outlined in the paper taking into account the teaching of I.Franko’s novel “Crossed Paths” in the 10th grade. In the context of the contemporary European literature approach the methods of psychoanalysis and feminist criticism have been proposed as key techniques on the literature analysis that can be used at the lesson accompanied by the comparative and intermedial methods that will develop the reader’s and investigator’s competences of the students taking into account the new programs which will suggest alternative students’ interpretations of the literature texts at the literature lesson.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФонд Просвіта, Об`єднання українців у Польщі, м. Валч, Польщаuk_UA
dc.subjectПсихоаналіз, феміністична критика, інтермедіальний аналіз, компаративний аналіз, множинність читацьких інтерпретацій.uk_UA
dc.subjectПсихоанализ, феминистская критика, интермедиальный анализ, компаративный анализ, множественность читательских интерпретаций.uk_UA
dc.subjectPsychoanalysis, feminist criticism, intermedial analysis, comparative analysis, multifaceted readers’ interpretations.uk_UA
dc.titleПовість Івана Франка «Перехресні стежки» у контексті сучасного уроку української літературиuk_UA
dc.title.alternativeПовесть Ивана Франко «Перекрестные дороги» в контексте современного урока украинской литературыuk_UA
dc.title.alternativeIvan Franko's Novella «The Crossing Roads» in the Context of the Contemporary Ukrainian Literature Lessonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.1.02:372.8:821.161.2 Франко (045)-
dc.specialityОсвіта, середня освіта (українська література)uk_UA
dc.specialityОбразование, среднее образование (украинская литература)uk_UA
dc.specialityEducation, secondary education (Ukrainian literature)uk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.