Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-18T21:02:37Z-
dc.date.available2017-01-18T21:02:37Z-
dc.date.issued2005-03-25-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Науково-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання у допрофесійній освіті старшокласників / Н. П. Муранова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 1. – С. 79–90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24280-
dc.description.abstractДетально аналізуються наукові досягнення в галузі педагогіки і психології особистісно орієнтованого навчання. Визначено основні положення, що забезпечують теоретичні основи ефективної організації навчально-виховного процесу допрофесійної підготовки. Цим забезпечуються подальші перспективи їх використання в інноваційних технологіях.uk_UA
dc.description.abstractПодробно анализируются научные достижения в области педагогики и психологии личностно ориентированного обучения. Определены основные положения, которые обеспечивают теоретические основы эффективной организации учебно-воспитательного процесса допрофессиональной подготовки. Этим обеспечиваются дальнейшие перспективы их использования в инновационных технологиях.uk_UA
dc.description.abstractScientific achievements in the field of pedagogy and psychology of personality-oriented education are analyzed in detail. Main principles that support theoretical bases of the educational process effective organization in prevocational training are defined. They ensure further perspectives of their application in innovative technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПоліграфічний центр видавництва Національного університету «Львівська політехніка», м. Львів, Українаuk_UA
dc.subjectОсобистісно орієнтоване навчання, допрофесійна підготовка, допрофесійна освіта, старшокласники, розвиток особистості, навчальний процес, навчально-виховний процес, технологія.uk_UA
dc.subjectЛичностно ориентированное обучение, допрофессиональная подготовка, допрофессиональная образование, старшеклассники, развитие личности, учебный процесс, учебно-воспитательный процесс, технология.uk_UA
dc.subjectPersonality-oriented education, prevocational training, prevocational education, senior pupils, personal development, teaching process, teaching and educational process, technology.uk_UA
dc.titleНауково-теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання у допрофесійній освіті старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeНаучно-теоретические основы личностно ориентированного обучения в допрофессиональной образовании старшеклассниковuk_UA
dc.title.alternativeScientific and Theoretical Grounds of Personality-oriented Learning in Senior Pupils’ Prevocational Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.048.4.02(042)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науково-теорет. основи особистісно орієнтован.навч. у ДОс.pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.