Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.contributor.authorНестеренко, Любов Іванівна-
dc.contributor.authorНестеренко, Любовь Ивановна-
dc.contributor.authorNesterenko, Liubov-
dc.contributor.authorМуранов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorМуранов, Олександр Сергеевич-
dc.contributor.authorMuranov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2017-01-05T16:16:56Z-
dc.date.available2017-01-05T16:16:56Z-
dc.date.issued2016-02-17-
dc.identifier.citationШляхи активізації пізнавальної діяльності слухачів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовки / Н. П. Муранова, Л. І. Нестеренко, О. С. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 142–149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24124-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі активізації пізнавальної діяльності слухачів підготовчих курсів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовки. Особливу увагу приділено методам активного навчання, що стимулюють пізнавальну діяльність слухачів у процесі навчання. Визначено роль методичної системи у взаємозв’язку «загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад».uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальной проблеме активизации познавательной деятельности слушателей подготовительных курсов на занятиях по математике в системе довузовской подготовки. Особое внимание уделено методам активного обучения, стимулирующих познавательную деятельность слушателей в процессе обучения. Определена роль методической системы во взаимосвязи «общеобразовательное учебное заведение – довузовская подготовки – высшее учебное заведение».uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальной проблеме активизации познавательной деятельности слушателей подготовительных курсов на занятиях по математике в системе довузовской подготовки. Особое внимание уделено методам активного обучения, стимулирующих познавательную деятельность слушателей в процессе обучения. Определена роль методической системы во взаимосвязи «общеобразовательное учебное заведение – довузовская подготовки – высшее учебное заведение».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectДоуніверситетська підготовка, підготовчі курси, навчальна діяльність, активізація пізнавальної діяльності, проблемне навчання, принципи, методична система, вищий навчальний заклад.uk_UA
dc.subjectДовузовская подготовка, подготовительные курсы, учебная деятельность, активизация познавательной деятельности, проблемное обучение, принципы, методическая система, высшее учебное заведение.uk_UA
dc.subjectPre-university training, preparation courses, educational activities, cognitive activity intensification, problem-driven learning, principles, methodological system, higher educational institution.uk_UA
dc.titleШляхи активізації пізнавальної діяльності слухачів на заняттях з математики в системі доуніверситетської підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeПути активизации познавательной деятельности слушателей на занятиях по математике в системе довузовской подготовкиuk_UA
dc.title.alternativeWays of Intensifying the Cognitive Activity of Trainees When Studying Mathematics in the System of Pre-University Traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc165:371.21:51:373.57(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.