Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24102
Title: Розвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовки
Other Titles: Развитие профессионального интереса и мотивации старшеклассников к изучению математики и физики в системе доуниверситетской подготовки
Development of Senior Pupils’ Professional Interest and Motivation for Studying Mathematics and Physics in the System of Pre-University Training
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Вищий технічний навчальний заклад, доуніверситетська підготовка, мотивація, професійний інтерес, професійна орієнтація, старшокласники, фізико-математична підготовка.
Высшее техническое учебное заведение, доуниверситетская подготовка, мотивация, профессиональный интерес, профессиональная ориентация, старшеклассники, физико-математическая подготовка.
Technical university, pre-university training, motivation, professional interest, career guidance, senior pupils, physic-mathematical training.
Issue Date: 2-Feb-2015
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна
Citation: Муранова Н. П. Розвиток професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики у системі доуніверситетської підготовки / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – № 2 (33). – С. 25–30.
Abstract: У статті представлено аналіз стану розвитку професійного інтересу та мотивації старшокласників до вивчення математики і фізики в системі доуніверситетської підготовки у вищому технічному навчальному закладі. Викладено результати авторського опитування, проведеного в Інституті доуніверситетської підготовки Національного авіаційного університету, та представлено основні результати і можливості формування мотивації старшокласників до фізико-математичної підготовки до навчання у вищому технічному навчальному закладі.
В статье представлен анализ состояния развития профессионального интереса и мотивации старшеклассников к изучению математики и физики в системе доуниверситетской подготовки в высшем техническом учебном заведении. Изложено результаты авторского опроса, проведенного в Институте доуниверситетской подготовки Национального авиационного университета, и показаны основные результаты и возможности формирования мотивации старшеклассников к физико-математической подготовке к обучению в высшем техническом учебном заведении.
The development of senior pupils’ professional interest and motivation for studying mathematics and physics in the system of pre-university training in a technical university has been analyzed in the paper. The results of the author’s survey made at the Institute of Pre-University Training of the National Aviation University have been presented and the conclusions have been made concerning the major factors and possibilities to form senior pupils’ motivation for physic-mathematical training aimed at entering a technical university.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24102
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.