Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24043
Title: Особливості підготовки старшокласників з фізики і математики у вітчизняній системі освіти
Other Titles: Особенности подготовки старшеклассников по физике и математике в украинской системе образования
The peculiarities of Training Senior Pupils in Physics and Mathematics in the Ukrainian Education System
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Фізико-математична підготовка, старшокласники, профільне навчання, вищий технічний навчальний заклад, математика, фізика.
Физико-математическая подготовка, старшеклассники, профильное обучениеа, высшее техническое учебное заведение, математика, физика.
Рhysico-mathematical training, senior pupils, subject-oriented training, higher technical educational institution, physics, mathematics.
Issue Date: 30-Jan-2015
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна
Citation: Муранова Н. П. Особливості підготовки старшокласників з фізики і математики у вітчизняній системі освіти / Н. П. Муранова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – № 1 (32). – С. 25–31.
Abstract: У статті проаналізовано особливості підготовки старшокласників з фізики і математики, оскільки вона є базовою для технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Охарактеризовано вивчення математики і фізики в системі різнорівневого навчання у старшій школі та відповідність системи профільного навчання провідним методологічним підходам (системний, діяльнісний, особистісно орієнтований, компетентнісний) до фізико-математичної підготовки старшокласників.
В статье проанализированы особенности подготовки старшеклассников по физике и математике, так как она является базовой для технических специальностей в высших учебных заведениях. Охарактеризовано изучение математики и физики в системе разноуровневого обучения в старшей школе и соответствие системы профильного обучения ведущим методологическим подходам (системный, деятельностный, личностно ориентированный, компетентносний) к физико-математической подготовке старшеклассников.
The paper analyzes the peculiarities of training senior pupils in physics and mathematics as basic disciplines for engineering specialities of higher educational institutions. It also describes mathematical and physical studies in the system of high school multi-level training as well as the compliance of the system of subject-oriented training with the major methodological approaches (system, activity-oriented, person-centered, competence-based approaches) to physico-mathematical training of senior pupils.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24043
ISSN: 2309-39-35
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях БСД



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.