Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T12:51:12Z-
dc.date.available2016-12-21T12:51:12Z-
dc.date.issued2014-05-15-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя доуніверситетської підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Нові технології навчання : зб. наук. праць. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, НМЦ «Немішаєве» – 2014. – Вип. 80. – С. 222–225.-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23947-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль особистісно орієнтованих засад доуніверситетської підготовки старшокласників у загальній методології дослідження цієї проблеми. Представлено зв’язок особистісно орієнтованого підходу до доуніверситетської підготовки старшокласників із провідними видами діяльності старшокласників в Інституті доуніверситетської підготовки; обґрунтовано провідні компоненти структури діяльності старшокласника у процесі фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализирована роль личностно ориентированных основ доуниверситетской подготовки старшеклассников в общей методологии исследования этой проблемы. Раскрыта связь личностно ориентированного подхода к доуниверситетской подготовке старшеклассников с ведущими видами деятельности старшеклассников в Институте доуниверситетской подготовки; обоснованы ведущие компоненты структуры деятельности старшеклассника в процессе физико-математической подготовки к обучению в техническом университете.uk_UA
dc.description.abstractThe paper provides an analysis of the role of the person-centered principles of pre-university training of senior pupils in the general methodology of researching into this problem. The relation has been presented between the person-centered approach to the pre-university training of senior pupils and the major types of their activities at the Institute of Pre-University Training. The principal structural components of a senior pupil’s activities in the course of the physico-mathematical training for his/her studies at a technical university have been justified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІн-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, НМЦ «Немішаєве», м. Київ, Україна-
dc.subjectДоуніверситетська підготовка, особистісно орієнтований підхід, особистісно-діяльнісний підхід, фізико-математична підготовка старшокласників, технічний університет.uk_UA
dc.subjectДоуниверситетска подготовка, личностно ориентированный подход, личностно-деятельностный подход, физико-математическая подготовка старшеклассников, технический університет.uk_UA
dc.subjectРre-university training, person-centered approach, person-activity approach, physico-mathematical training of senior pupils, technical university.uk_UA
dc.titleОсобистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя доуніверситетської підготовки старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeЛичностно ориентированный подход как методологическая основа доуніверситетськой подготовки старшеклассниковuk_UA
dc.title.alternativeThe Person-Centered Approach as the Methodological Basis for Pre-University Training of Senior Pupilsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.57(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
особистісно орієнтовний підхід як метод. підгрунття дп старш..pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.