Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/23944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T12:35:06Z-
dc.date.available2016-12-21T12:35:06Z-
dc.date.issued2013-03-11-
dc.identifier.citationМуранова Н. П Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходів / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2013. – № 3 (999). – С. 17–22.-
dc.identifier.issn0131-6788-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/23944-
dc.description.abstractУ статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З’ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлены главные методологические подходы к проблеме физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: компетентностный, личностно ориентированный, деятельностный, системный. Определены сущность и содержание каждого из этих подходов, выявлены основные характеристики деятельности старшеклассника в процессе подготовки к обучению в техническом университете. Осуществлена классификация системных образований по проблеме физико-математической подготовки старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the major methodological approaches to the problem of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university – namely: competence-based, person-centered, action and system approaches. The essence and content of each of them as well as the main features of senior pupils work in the course of his training for studies at an engineering university have been defined. System formations have been classified according to the problem of physico-mathematical training of senior pupils as a part of their pre-university training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПП "Видавництво "Фенікс", м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectМетодологія, фізико-математична підготовка, технічний університет, старшокласники.uk_UA
dc.subjectМетодология, физико-математическая подготовка, технический университет, старшеклассники.uk_UA
dc.subjectMethodology, physical-mathematical training, engineering university, senior pupils.uk_UA
dc.titleМетодологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обґрунтування підходівuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические основы исследования проблемы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете: обоснование подходаuk_UA
dc.title.alternativeMethodological principles of studying the problem of physical and mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university: justification of the approachesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc378.141:373.6(045)-
dc.specialityПедагогіка, освіта-
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях БСД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методологічні зас. досл. проб. фмп ст. до навч. в тех. унів. обгрунтув. підх..pdfМуранова Н. П. Основна стаття4.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.