Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T12:23:08Z-
dc.date.available2016-12-21T12:23:08Z-
dc.date.issued2013-03-25-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Компетентністні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : Міжнар. наук. практ. конф., 15–16 трав. 2013 р., м. Харків : зб. наук. статей / Харків. нац. екон. ун-т. – Х. : ХНЕУ : ХОГОКЗ, 2013. – С. 266–271.-
dc.identifier.isbn978-966-97260-2-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23941-
dc.description.abstractУ статті визначено компетентнісні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників. Обґрунтовано вплив фізико-математичної підготовки старшокласників у ЗНЗ на формування у них системи компетентностей (загальнонаукових, загальнонавчальних, соціальних); сформульовано висновок про системний характер професійних компетентностей випускника технічного університету, які мають бути сформовані у процесі навчання. Компетентнісний підхід визначено як один з провідних для аналізу змісту та особливостей доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены компетентностные основы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников. Обосновано влияние физико-математической подготовки старшеклассников в общеобразовательных учебных заведениях на формирование у них системы компетентностей (общенаучных, общеобразовательных, социальных); сформулирован вывод о системном характере профессиональных компетентностей выпускника технического университета, которые должны быть сформированы в процессе обучения. Компетентностый подход определено как один из ведущих для анализа содержания и особенностей доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников.uk_UA
dc.description.abstractThe author establishes competence-based principles of pre-university training of senior pupils in physics and mathematics. Also, she explains the influence of physico-mathematical training of senior pupils at secondary schools on developing their system of competences (general scientific, educational, social) and derives an inference about the systemic character of the professional competences of the engineering university graduate, which are to be formed during his training. The competence-based approach has been defined as a major one for analyzing the content and peculiarities of pre-university training of senior pupils in physics and mathematics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарьківський національний економічний університет, м. Харьків, Українаuk_UA
dc.subjectКомпетентність, компетенції, фізико-математична підготовка, технічний університет.uk_UA
dc.subjectКомпетентность, компетенции, физико-математическая подготовка, технический университет.uk_UA
dc.subjectСompetence, expertise, physico-mathematical training, engineering university.uk_UA
dc.titleКомпетентнісні засади доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностные основы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассниковuk_UA
dc.title.alternativeCompetence-Based Principles of Pre-University Training of Senior Pupils in Physics and Mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc88.40 я 431+88.840 я 431-
dc.subject.udc373.57:53+51(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Компетентнісні засади ДФМП ст..pdfМуранова Н. П. Матеріали конференції3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.