Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23939
Title: Загальні основи розробки дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Other Titles: Общие основы разработки дидактичной системы довузовской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
General Principles for Developing a Didactic System of Pre-University Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Доуніверситетська фізико-математична підготовка, старшокласники, технічний університет, дидактичні принципи, компоненти, дидактичний цикл.
Доуниверситетская физико-математическая подготовка, старшеклассники, технический университет, дидактические принципы, компоненты, дидактический цикл.
General Principles for Developing a Didactic System of Pre-University Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical University.
Issue Date: 30-Sep-2014
Publisher: Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Україна
Citation: Муранова Н. П. Загальні основи розробки дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 38 (91). – С. 250–256.
Abstract: У статті подано загальні основи розробки дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Визначено провідні методологічні підходи, дидактичні принципи й компоненти, співвіднесені з елементами дидактичної системи – цілями, змістом, формами, методами і засобами навчання. Описано функціонування дидактичного циклу доуніверситетської підготовки і його зв’язок з компонентами фізико-математичної підготовки старшокласників.
В статье представлены общие основы разработки дидактической системы доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Определены основные методологические подходы, дидактические принципы и компоненты, в соответствии с элементами дидактичной системы – целями, содержанием, формами, методами и способами обучения. Описано функционирование дидактического цикла доуниверситетской подготовки и его связь с компонентами физико-математической подготовки старшеклассников.
The article presents general principles for developing a didactic system of pre-university physico-mathematical training of senior pupils for their future studies at a technical university. Major methodological approaches as well as didactic principles and components correlated with the elements of the didactic system (training purposes, content, forms, and techniques) have been defined in the article. The operation of the pre-university training didactic cycle as well as its relation to the components of physico-mathematical training of senior pupils has been described.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23939
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Загальні основи розробки дид. сист. ДФМП старш. до навч. в тех. уніврситеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.