Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2016-11-22T09:19:11Z-
dc.date.available2016-11-22T09:19:11Z-
dc.date.issued2013-06-27-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Інноваційні технології у викладанні української мови в середній школі: лінгводидактичний аспект / О. Ю. Приходько // Актуальні проблеми філології. Мовознавчі студії : зб. наук. праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Острог – Рівне : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2013. – Вип. 21 (3). – С. 172–175.-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23276-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідність інноваційного навчання на уроках української мови з точки зору новітніх тенденцій/підходів до формування особистості у сучасній освіті, а саме особистісно зорієнтованого навчання (ОЗН) і компетентнісного підходу (КП). Запропоновано цілісну модель інноваційного навчання, репрезентовану системою форм, методів і прийомів її реалізації на уроках української мови.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обосновывается необходимость инновационного обучения на уроках украинского языка с точки зрения новейших тенденций/подходов к формированию личности в современном образовании, а именно личностно-ориентированного обучения (ЛОО) и компетентностного подхода (КП). Рассматривается целостная модель инновационного обучения, представленная системой форм, методов и приемов ее реализации на уроках украинского языка.-
dc.description.abstractThe article substantiates the need for innovative education in the Ukrainian language learning in terms of the latest trends / approaches to identity formation in contemporary education, individually oriented education (IOE) and competence-based approach (CBA). An integrated model of innovation represented by the system of forms, methods and techniques for its implementation in the Ukrainian language learning has been spotlighted in the paper.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Острозька академія», м. Острог, Українаuk_UA
dc.subjectІнноваційне навчання, особистісно зорієнтоване навчання (ОЗН), компетентнісний підхід (КП), інтерактивне навчання, інформаційно-комп’ютерні технології (ІКТ), нестандартні уроки.uk_UA
dc.subjectИнновационное обучение, личностно ориентированное обучение (ЛОО), компетентностный подход (КП), интерактивное обучение, информационно-компьютерные технологии (ИКТ), нестандартные уроки.-
dc.subjectInnovative teaching, individually oriented education (IOE), competence-based approach (CBA), educating online, informational and computer technology (ICT), non-traditional lessons.-
dc.titleІнноваційні технології у викладанні української мови в середній школі: лінгводидактичні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeИнновационные технологии в преподавании украинского языка в средней школе: лингводидактический аспект-
dc.title.alternativeInnovative technologies in teaching Ukrainian language at school: linguodidactic aspect-
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc81.2 Укр.-
dc.subject.udc371. 32. 007.76: 811. 161. 2(045)-
dc.specialityОсвіта, середня освіта (українська мова)-
dc.specialityОбразование, среднее образование (украинский язык)-
dc.specialityEducation, secondary education (Ukrainian language)-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.