Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22397
Title: ПРИНЦИПИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО КЕРУВАННЯ БЕЗПЕКОЮ ПОЛЬОТІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
Other Titles: ПРИНЦИПИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО КЕРУВАННЯ БЕЗПЕКОЮ ПОЛЬОТІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ПОВІТРЯНОГО РУХУ / B.П. Харченко, І.М. Буцик, О.М. Алєксєєв, В.П. Колотуша, Д.Г. Бабейчук // Вісник Національного Авіаційного Університету. - 2010. - №4. - С.5-11.
Authors: Харченко, Володимир Петрович
Буцик, І.М.
Алєксєєв, О.М.
Колотуша, В.П.
Бабейчук, Д.Г.
Keywords: керування безпекою польотів
авіаційна діяльность
ризикі
система організації повітряного руху
керування БП в аеронавігаційній системі
Issue Date: 2010
Publisher: Вісник Національного Авіаційного Університету
Citation: Розглянуто сучасну концепцію керування безпекою польотів, яка показує, що тільки дотримання встановлених правил не є достатнім. Показано необхідність дослідження умов авіаційної діяльності та впровадження заходів для зниження ризиків. The modern conception of industrial flight safety management comes from the fact that only an observance of the set rules is not sufficient: it is necessary to probe the conditions of aviation activity, reveal the hazards, take necessary and sufficient measures on the declination of the risks, related to them,. till the acceptable level. Рассмотрена современная концепция управления безопасностью полетов, показывающая, что только соблюдения установленных правил недостаточно. Показана необходимость исследования условий авиационной деятельности и принятия мер по снижению рисков.
Series/Report no.: АЕРОКОСМІЧНІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ТА КЕРУВАННЯ;№4
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22397
ISSN: 1813-1166
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kharchenko_Butsyk_Alekxeyev.pdfстаття, подана у видавництво160.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.