Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/22315
Title: МЕТОДОЛОГІЯ КОМПЛЕКСНОЇ КОРЕЛЯЦІЙНО-ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ НАВІГАЦІЇ БЕЗПІЛОТНИХ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ В УМОВАХ РИЗИКУ
Other Titles: 05.22.13  Навігація та управління рухом
Authors: МУХІНА, Марина Петрівна
Keywords: гіроакселерометричний метод
навігація
динаміка
БАС
КОРЕЛЯЦІЙНО-ЕКСТРЕМАЛЬНА НАВІГАЦІЯ
Issue Date: 2016
Publisher: НАУ
Abstract: Мета роботи полягає у підвищенні точності навігаційного розв’язку БАС в умовах ризику за рахунок створення єдиної методології комплексної кореляційно-екстремальної навігації.
Description: Одним з пропонованих варіантів комплексування ІНС є кореляційно-екстремальна навігаційна система (КЕНС), точність якої значною мірою залежить від точності картографічної інформації та точності вимірювання параметрів геофізичного поля (ГФП). Зрозуміло, що КЕНС не може виступати єдиним варіантом комплексування ІНС від СНС, проте може і повинна бути резервною системою навігації із додатковими функціями, зокрема картографування місцевості, розпізнавання наземних об’єктів, тощо. Кореляційно-екстремальна навігація (КЕН) відбувається шляхом порівняння поточної реалізації з еталонним полем, для якого відома карта. Основним критерієм при порівнянні є кореляційна функція, екстремум якої (максимальне значення) співпадає з найбільш ймовірним місцеположенням об’єкта на карті.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/22315
Appears in Collections:Дисертаційні роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат.rar4.02 MBAdobe PDFView/Open
Диссертация.rar8.93 MBAdobe PDFView/Open
ВІДГУК_Мухіна_Кулик.doc3.01 MBMicrosoft WordView/Open
відгук1.doc1.81 MBMicrosoft WordView/Open
ВІДГУК_3.doc4.16 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.