Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/18444
Title: DEVELOPMENT OF PRICE MANAGEMENT AS ONE OF INSTRUMENTS OF INTERNATIONAL MARKETING
Other Titles: Розвиток цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу
Authors: Корж, Марина Володимирівна
Новак, Валентина Олексіївна
Шевченко, Ольга Роальдівна
Корж, Марина Владимировна
Новак, Валентина Алексеевна
Шевченко, Ольга Роальдовна
Korzh, Maryna Volodymyrivna
Novak, Valentyna Oleksiyvna
Shevchenko, Olga Roaldіvna
Keywords: DEVELOPMENT OF PRICE MANAGEMENT AS ONE OF INSTRUMENTS OF INTERNATIONAL MARKETING
Issue Date: Jan-2015
Publisher: Міжнародний науковий журнал "Університети і лідерство". – 2015. – № 1. – P. 71-75.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/18444
Appears in Collections:Навчально-методичне забезпечення кафедри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стКорж-Новак-Шевч.docDEVELOPMENT OF PRICE MANAGEMENT AS ONE OF INSTRUMENTS OF INTERNATIONAL MARKETING116.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.