Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазюра, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorПазюра Наталья Валентиновна-
dc.contributor.authorPazyura Nataliya-
dc.date.accessioned2016-03-19T11:11:37Z-
dc.date.available2016-03-19T11:11:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18149-
dc.description.abstractЯкість освіти безпосередньо залежить від професійної діяльності учителя. В сучасних умовах, під впливом нових вимог до навчального процесу, відбувається розширення функцій учителя. Головна мета сучасного учителя – підготувати учнів до неперервного навчання у «суспільстві знань». Саме тому якість педагогічної освіти розглядаються в багатьох країнах як пріоритетні напрями соціальної і освітньої політики. Стаття присвячена порівняльному аналізу основних напрямів за якими здійснюється підвищення якості педагогічної освіти в країнах світу. Вона виявляє спільні та відмінні риси у системах педагогічної освіти різних країн, акцентує увагу на інноваційних підходах до підвищення якості педагогічної освіти. Автор висвітлює прогресивні ідеї професійного розвитку педагогічного персоналу в розвинутих країнах світу.uk_UA
dc.description.abstractКачество образования непосредственно зависит от профессиональной деятельности учителя. В современном мире, под влиянием новых требований к учебному процессу, происходит расширение спектра функций учителя. Основная цель современного учителя – подготовить учащихся к непрерывному обучению в «обществе знаний». Поэтому качество педагогического образования рассматривается во многих странах как приоритетные направления социальной и образовательной политики. Статья посвящена сравнительному анализу основных направлений по которым проводится повышение качества педагогического образования в мире. Она выявляет подобные и различные черты в системах педагогического образования различных стран, акцентирует внимание на инновационных подходах повышения качества. Автор анализирует прогрессивные идеи в профессиональном развитии педагогического персонала в развитых странах мира.-
dc.description.abstractThe quality of education directly depends on a teacher’s professional activity. In modern world the new demands to the educational process cause widening a teacher’s functions. The main goal of a modern teacher is to prepare a student to lifelong learning in the Knowledge society. That is why the quality of teachers’ training is considered to be the priorities in social and educational policy in many countries. The article deals with comparative analysis of main trends in qualitative improvement of teachers’ education in the world. It reveals the same and different characteristics in the systems of teachers’ education in different countries, pays attention to the innovative approaches to the qualitative changes. The author shows stresses the progressive ideas in teachers’ professional development in the world.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБезперервний професійний розвиток-
dc.subjectнапрями підготовки-
dc.subjectмоделі забезпечення якості педагогічної освіти-
dc.subjectрівні підготовки вчителів-
dc.subjectнепрерывное профессиональное образование-
dc.subjectнаправления подготовки-
dc.subjectмодели обеспечения качества педагогического образования-
dc.subjectуровни подготовки учителей-
dc.subjectlifelong professional education-
dc.subjectspecialization in training-
dc.subjectmodels enhancing quality of teachers’ training-
dc.subjectlevels of teachers’ training-
dc.titleПрофесійний розвиток педагогічного персоналу: світовий котекст-
dc.titleПрофессиональное развитие педагогического персонала: мировой контекст-
dc.titleProfessional development of teachers: world context-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
пазюра н.в. (3).doc87.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.