Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2016-03-15T12:21:23Z-
dc.date.available2016-03-15T12:21:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17750-
dc.description.abstract. У даній статті проаналізовано зміст професійної підготовки бакалаврів з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. Приділено увагу виявленню його особливостей (використання полікультурного, компетентнісного, комунікативного підходів) та можливостей використання досвіду швейцарських університетів з підготовки фахівців англійської мови та літератури у ВНЗ України (формування фахівця-філолога на тлі мовної картини світу, розвиток в нього риторичних та комунікативних здібностей).uk_UA
dc.publisherПорівняльна професійна педагогіка №1(т.5), 2015: наук.журнал за голов.ред. Н.М. Бідюк. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – С. 148-153.uk_UA
dc.subjectзміст підготовки, бакалавр з англійської мови та літератури, університет, Швейцарська Конфедерація, методологічні підходи.uk_UA
dc.titleОсобливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедераціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.