Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17395
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковтун, Олена Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T06:30:11Z | - |
dc.date.available | 2016-02-03T06:30:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17395 | - |
dc.description.abstract | Уточнено сутність понять «комунікативні якості мовлення», «позитивний вербальний імідж». Встановлено взаємозв’язок між рівнем розвитку комунікативних якостей мовлення i вміннями студентів будувати власний позитивний вербальний імідж. На основі аналізу широкого діапазону комунікативних якостей мовлення домінантними для формування позитивного вербального іміджу індивіда було визначено комунікативну доцільність i точність. Відмічено, що професійна спрямованість процессу формування позитивного вербального іміджу i розвитку комунікативних якостей мовлення реалізується шляхом відбору конкретного мовленнєвого матеріалу з урахуванням особливостей одержуваної студентами професії. Визначено, що відпрацювання позитивного вербального іміджу відбувається шляхом залучення студентів до моделювання власної мовленнєвої поведінки в різноманітних комунікативних ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ковтун О.В. Комунікативні якості мовлення у структурі позитивного вербального іміджу студента ВНЗ / О.В.Ковтун / Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини : зб. наук. праць. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – Вип. 2. – С. 176–183. | uk_UA |
dc.subject | комунікативні якості мовлення, позитивний вербальний імідж, моделі мовленнєвої поведінки. | uk_UA |
dc.title | КОМУНІКАТИВНІ ЯКОСТІ МОВЛЕННЯ У СТРУКТУРІ ПОЗИТИВНОГО ВЕРБАЛЬНОГО ІМІДЖУ СТУДЕНТА ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.