Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-09-25T09:23:54Z-
dc.date.available2015-09-25T09:23:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16163-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти організації навчання перекладу студентів вищих навчальних закладів, що здобувають кваліфікацію перекладача. Уточнено вихідні положення організації навчального процесу, визначено i схарактеризовано основні складові змісту фахової підготовки майбутніх перекладачів (знання, вміння, компетенції). Проаналізовано підходи до організації навчання перекладу у виші, уточнено класифікацію вправ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherKovtun O.V. New approaches to teaching translation and interpretation / О.V. Kovtun / Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держав-ний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. праць. – К. : Гнозис, 2015. – Дод. 1 до Вип. 35. – Том ІХ (60). – Темат. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 139–146.uk_UA
dc.subjectусний / письмовий перекладuk_UA
dc.subjectзміст навчанняuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectпідходи до навчанняuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.titleNEW APPROACHES TO TEACHING TRANSLATION AND INTERPRETATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovtun_O._text2015.doc77 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.