Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-09-23T11:46:15Z-
dc.date.available2015-09-23T11:46:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16141-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні i практичні аспекти комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Окреслено витоки формування комунікативного підходу в мовній освіті. З’ясовано, що на сучасному етапі комунікативний підхід у підготовці майбутніх перекладачів передбачає залучення студентів до розв’язання в навчальному процесі комунікативних завдань шляхом переорієнтації навчання на практику спілкування; формування умінь виконувати різноманітні комунікативні ролі; навчання студентів складати комунікативний портрет реципієнта; організацію навчального процесу на текстовій основі; послідовну реалізацію в навчанні принципу добору текстового матеріалу з урахуванням професійної орієнтації студентів; забезпечення формування їхньої позитивної мотивації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКовтун О.В. Комунікативний підхід до фахової підготовки майбутніх перекладачів: від теорії до практики / О.В.Ковтун // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2015. – № 1 (48). – С. 141–148.uk_UA
dc.subjectмайбутні перекладачіuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.titleКОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378 + 371.134-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Миколаїв 2015.doc84 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.