Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918
Title: Підходи до договірного регулювання маркетингових досліджень
Authors: Цісар, Н. Б.
Keywords: Маркетинг
Договірне регулювання
Issue Date: 21-May-2015
Citation: Цісар Н. Б. Підходи до договірного регулювання маркетингових досліджень // Інновації в юридичній освіті: Всеукраїнська науково-практична конференція до Дня науки, Київ, Національний авіаційний університет, 21 травня 2015 р.: тези доповіді – К., 2015. – Т. ІІ. – С.257-259.
Abstract: Тези автора присвячені аналізу підходів до договірного регулювання маркетингових досліджень
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14918
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри господарського, повітряного та космічного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цісар.pdf229.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.