Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурка, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-05-15T06:59:14Z-
dc.date.available2015-05-15T06:59:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2219-2654-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14556-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методика та результати дослідження операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено рівні самоконтролю, саморегуляції та самоефективності майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників операційно-регулятивного компоненту їх автопсихологічної компетентності. Наведено результати дослідження рівнів операційно-регулятивного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також їх особливості залежно від їх віку та статі досліджуваних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТеоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №3 (35).uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;3(35)2014-
dc.subjectмайбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність, операційно-регулятивний компонент автопсихологічної компетентності, саморегуляція, самоконтроль, самоефективність.uk_UA
dc.titleОПЕРАЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.