Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Title: Проблема педагогічної вазаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання
Authors: Алпатова, Олександра Валентинівна
Keywords: Педагогічна взаємодія, функції педагогічної взаємодії, особистісно-орієнтоване навчання, педагогічні парадигми
Issue Date: 21-Sep-2013
Abstract: Здійснено аналіз проблеми педагогічної взаємодії субєктів учбово-виховного процесу у вузі. Визначено найбільш розповсюджені в сучасній освітній практиці педагогічні парадигми. Проаналізовано особливості педагогічних парадигм в контексті професійної діяльності викладача вищої школи. Представлений аналіз результатів дослідження вивчення позиції учасників освітнього процесу при педагогічній взаємодії.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14381
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблема педагогічної взаємодії у системі собист_орієнтов. навчання.docxОсновна стаття. проблема педагогічної взаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання29.15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.