Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко Олег Вадимович-
dc.contributor.authorКравченко Олег Вадимович-
dc.contributor.authorKravchenko Oleg-
dc.date.accessioned2015-04-28T11:17:54Z-
dc.date.available2015-04-28T11:17:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТоварний знак - твір сучасного графічного мистецтва /Кравченко О.В.//Матеріали VII міжнар. наук.-техн. конф. "ABІА-2006", 25-27 вересня 2006 року. – Київ, 2006. – Т. 2. – С. 43.23-43,29uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14202-
dc.description.abstractМистецтво створення товарних знаків потребує не тільки творчого натхнення чи вдалих відкриттів, а й організації процесу проектування, тяжкої праці і чіткого розуміння вимоги оригінальності - основного фактора ринкової ефективності і юридичного захисту знака, як тонкого і переконливого засобу реклами, засобу просування продукції на ринок, засобу захисту фірми від недобросовісної конкуренції. Необхідно так планувати створення сильних знаків, щоб використати всю зібрану інформацію не тільки про товар, послуги і підприємства, але і про саме головне - покупців. Необхідно володіти всім багатством і гнучкістю мови, щоб маніпулювати механізмом семантики для створення наймилозвучніших, найвиразніших, найдійовіших, а значить таких, що одразу і надовго залишаються в пам'яті, знаків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтоварний знакuk_UA
dc.subjectфірмовий стільuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleТоварний знак - твір сучасного графічного мистецтваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:АВІА-2006. Тези кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.