Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелуденко, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-02-18T08:05:59Z-
dc.date.available2015-02-18T08:05:59Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationРізні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherК.: НПУ ім. М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectцінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання,uk_UA
dc.titleРізні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.