Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/12969
Title: Основные функции англицизмов в слоганах немецкой рекламы
Authors: Желуденко, Марина Олександрівна
Keywords: англицизм, функции англицизмов, рекламный дискурс
Issue Date: 2013
Publisher: К.: Ун-т «Україна»
Citation: Подалання мовних комунікативних барєрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 червня 2013: тези доп. – К.: Ун-т «Україна», 2013. – с. 204-207.
Abstract: рассматриваются основные функции англицизмов в слоганах немецкой рекламы; характеризуются причины, способы и формы проникновения лексических заимствований из английского языка в немецкий
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/12969
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземної філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.