Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Ірина Олексіївна-
dc.contributor.authorБулка, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorКузнецова, Ирина Алексеевна-
dc.contributor.authorKuznetsova, Iryna-
dc.date.accessioned2014-11-19T12:07:54Z-
dc.date.available2014-11-19T12:07:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910-
dc.description.abstractПроаналізовано тисячу видів візуальної реклами на транспорті, досліджено наявність найбільш використовуємих елементів композицій. Охарактеризовано основні правила композиції в візуальній рекламі на транспорті. Аналіз показав на пріоритетне використання лінії, плями, кольору, руху і часу як елементів композиції та правил: контрасту, акценту, масштабу та пропорцій.uk_UA
dc.description.abstractAnalyzed thousands of visual advertising on transport investigated the presence of the most useful elements of the composition. The basic rules of composition in visual advertising on transport characterized. The analysis indicated the priority use of lines, spots, color. The priority rules are contrast, emphasis, scale and proportion.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв, НАУ, 2013uk_UA
dc.subjectВізуальна реклама на транспортіuk_UA
dc.subjectелементи композиціїuk_UA
dc.subjectправила композиціїuk_UA
dc.subjectVisual advertising on transportuk_UA
dc.subjectelements of compositionuk_UA
dc.subjectrules of compositionuk_UA
dc.titleЕлементи та правила композиції у візуальній рекламі на транспортіuk_UA
dc.title.alternativeElements and rules of composition in visual advertising on transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc72.012:625-
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf694.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.