Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Title: Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів
Authors: Барановський, Михайло Миколайович
Issue Date: 24-Oct-2013
Publisher: Мегапринт
Citation: Барановський М. М. Основні підходи до освіти та навчання майбутніх біотехнологів / М. М. Барановський // Новітні досягнення біотехнології : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2013 р. : тези доп. – К., 2013. – С. 11.
Abstract: Професійна підготовка студентів за напрямом «Біотехнологія» є систематизованим та цілеспрямованим відповідно до особливостей об’єкта їхньої майбутньої професійної діяльності процесом. Є. Климов запропонував поділити професії на основі цього критерію на такі, в яких об’єктом є людина, природа, техніка, знакова система, художній образ. Складність об’єкта майбутньої фахової діяльності зумовлює доцільність організації та здійснення педагогічного процесу у ВНЗ з формування спеціаліста для біотехнологічної галузі з використанням різних підходів (особистісно зорієнтованого, компетентнісного, системного, аксіологічного). У педагогіці вищої школи вони дістали назву методологічних підходів, оскільки визначають принципи, на яких базується використання освітніх технологій, зумовлюють вибір форм організації навчальної діяльності студентів, засобів та методів навчання.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10102
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри біотехнології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барановський Михайло Миколайович.pdfТези доповіді222.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.