Просмотр собрания по группе - Авторы Shevchenko, Anna

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 34 по 40 из 40 < назад 
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Роль соціальних мереж у формуванні комунікаційної стратегії веб-студійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сєлюкова, Вікторія Олександрівна; Sieliukova, Viktoriia
2022Стандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економікиШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, Ganna
2019Сучасний стан ринку молочної продукції та забезпечення її якості в умовах євроінтеграції УкраїниШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Табачук, Наталія Олександрівна; Tabachuk, Natalia
2018Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних виданьШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Рубан, Ірина Володимирівна; Ruban, Iryna
2016Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Геращенко, Юлія Валеріївна; Herashchenko, Yuliia
2018Управлінські рішення щодо використання інструментів маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності ЗВОШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia
2018Інформаційне середовище забезпечення міжнародної маркетингової діяльності компаніїШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Путінцева, Анастасія Андріївна; Putintseva, Anastasiia